Usterka związana z prawdopodobnie olejem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aspire
    Classic
    • 2011
    • 3

    Usterka związana z prawdopodobnie olejem

    Zamieszczone przez Golas27
    kurde przeciez ona ledwo ruszona
    to też cały czas o tym mówię!
  • razor555
    Classic
    • 2010
    • 3

    #2
    Usterka związana z prawdopodobnie olejem

    Witam serdecznie użytkowników forum. Posiadam Skodę Octavie 1.8T 20V AUM Benzyznę, problem tkwi w tym że gdy próbuję zapalić samochód na komputerze pokładowym wyskakuje komunikat na czerwono : STOP! Oil press stop motor! . Sprawdziłem stan oleju i było już mało ale gdy dokupiłem i dolałem dalej pojazd nie chce zapalić i wyskakuje ten sam komunikat. Czy ktoś ma pomysł co mogło się stać lub co jest powodem ?

    Komentarz

    • rkb
      RS
      • 2008
      • 2152
      • Rapid Spaceback (NH1)
      • CYVB 1.2 TSI 110 KM

      #3
      komunikat mowi o niskim cisnieniu oleju - czyli smarowania, na twoim miejscu w ogole bym tego silnika nie odpalal tylko auto na linke i sprawdzic pompe oleju, albo czujniki, bo jak silnik jest slabo smarowany to mozesz go szybko zabic.
      Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Ale to auto nie zapala i stad wyskakuje taki komunikat.

        Jak auto nie chce odpalic przez dluzszy czas to moze wlasnie taki komunikat wyskoczyc.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • rkb
          RS
          • 2008
          • 2152
          • Rapid Spaceback (NH1)
          • CYVB 1.2 TSI 110 KM

          #5
          taki alert pojawia sie przewaznie jak nie podaje oleju do silnika, zabezpieczenie przed zatarciem jak np padnie pompa oleju albo jakis syf przytka wszystko.... fajnie ze w ogole cos takiego jest i dziala

          widzialem kiedys cos podobnego jak poszla miska i olej caly zlecial, w gofie albo pasku, nie pamietam juz ale cos ze stajni VW
          Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

          Komentarz

          • Robercik
            Drive
            • 2008
            • 91
            • Octavia II (1Z3)
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            Witam
            Miałem to samo i niestety u mnie spalił się komputer sterujący silnikiem, przyczyną było zwarcie w sondzie lambda. Objaw był identyczny jak u Ciebie. Spróbuj podłączyć vag jeżeli nie będzie się chciał połączyć to na 100% masz spalony komp.

            pozdrawiam
            Jest O2Fl CFHC, Passat B6 1.9tdi BLS
            Była O2FL BXE, Audi A2 1.4TDI,
            Była O2 BXE
            Była O1 1.8T + automat

            Komentarz

            Pracuję...